Patetiskt!

så här ser min status på FB ut ;P

Elin Sving
Vill ni veta en sak? (a)
"Eftersom jag är så fattig så går jag runt i sopsäckar o skor jag hittar på soptippen :D"

Asså tjejen, det är sorgligt att se hur patetisk du är!
Tror du verkligen att alla tror på ditt j*vla skitsnack?
10 sekunder sedan · ·


Att det äns finns folk som hittar på sånt skitsnack,
och sedan tror att folk ska tro på det!
Det är bara patetiskt!
Men det är faktiskt sant!

Tjejen, jag kan hänga ut dej om jag vill,
ställa dej till väggen och göra ditt liv till ett helvete,
men jag tänker inte sänka mej till din nivå!
Vet många som backar upp mej om jag skulle smälla till dej!
Många!
Till och med min pappa!

Men jag tänker bara bevisa att jag är så grymt mycket bättre än dej!

Det roliga i det här är ju att jag har mycket mer pengar än "tjejen"
Kan ju säga den en till sak oxå,
jag har iaf kläder som passar mej!
Till skillnad från dej som går runt i för tighta byxor så fettet hänger ut över kanten,
och bh:ar som du får skav o märken av!

Hör jag något mer skitsnack från dej,
då kan jag ju säga att det är det sista du lär snacka om mej!

Så, ja du bestämmer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0