Humör;)

Heheh, sitter här ganska as förbannad på alla
som snackar skit om mej!
Det finns alltid nån som snackar om mej!
Men all ni som snackar så mkt om mej:
Tänker aldrig ändra på MEJ för att NI ska bli nöjd!
ALDRIG!

Så no kan ju bara lägga ner!

Vaf äre så roligt att snacka om mej?
Hitta på massa om mej?

Är ni avis på mitt liv älle?

Ett tips:
Ist för att snacka skit om folk som lever sitt liv,
kan ni ju börja leva erat eget!

Lever mitt liv jag, kan ju säga att jag vet huuuur många som hällst som snackar!

Kul för er då!

Sen samtidig som jag är arg så är jag as glad!

Tänker på alla fördelar jag har i livet!
Vilken tur jag har!
Alla mina djur!
Min familj!

Alla vänner som finns där!

Alltså utan alla som snackar skit om mej,
som sviker mej
och alla som stöttar mej till 100,
utan er skulla jag inte var JAG!

Så tack alla för att ni finns!

Alla ni som snackar,
ni gör mej bara starkare!

Så ja, jag har lite humör! :D


Random o  jätte ful bild på mej
eller som man tydligen oxå kan säga
"den bitchiga fjortisen, som inte har några pengar"


Pusssss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0