Vinter!

Ååååh, snart är det vinter!
Lääängtar liiite granna!
Men bara för att jag hatar hur det är nu!
Går runt o fryser mmen kan ju inte ha värsta vinterjackan
o de redan!
Sen heelt plötsligt så blire asvarmt!
Det sämsta med vintern är att det ska vara så jävla kallt
o så himmla mkt snö!

I vintras vare 30- typ jämt!
Då var man ju verkligen taggad att rida!
Hehe, ävan att det var typ en meter snö,
asså serri, apa mkt snä ju!

Men gillar vinter om man sitter inne i myskläder med
varm choklad med grädde o typ myyser framför tv:n!
Det är det jag längtar till!
Allt vintermyys!

Inte det andra!
Det är jag inte lika taggad på!




Liite bilder sen i vintras!
Typ så såg det ut hela vintern för mej!
Förutom när jag red lektion!


Gud vill ha vinter men ändå inte!
Nu får världen bestämma sej ang vädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0