Kvällen :)

Red ju igår men hade inte ridit klart förrän
20 över 9 men kom inte in innan halv 10...
Heheh så orkade inte blogga :P

Men det gick bra med båda hästarna!
Medina krävde jag inte så mkt av,
hon skulle gå lågt med huvet när hon gjorde det så flytta jag
henne lite,
sen övade vi galopp fattningar!
Vilket hon har liite problem med...
Hon vill gärna "springa" in i fattningen
och kortar man upp henne så tjurar hon o börjar backa...
hehehe, ja det blire att träna på!

Tequila körde jag igenom lite snabbt eftersom det höll på
att bli mörkt men det kändes ganska bra!
Taggar inför lektion ikv, ska se om jag kan låna sporrar av nån...
Men flyttade henne lite grann,
och tränade galopp fattningar!
Gick väl sådär!

Aja, nu måste jag fixa mej!


Jag o Atlas :))


Puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0